Hellendoorn - kunne du ?

Mere end en måned før tilmeldingsfristen udløb , modtog Rallykøreren Henrik Munk Hansen denne henvendelse fra den erfarne 2.kører Mark Schuitert (NL) .Men på daværende tidspunkt virkede todo listen uoverskueligt lang og dyr , så umiddelbart lå det ikke i kortene at det skulle ske. Efterhånden som tilmeldingsfristen nærmede sig blev udsigten til motorløb dog gradvis bedre . Så i ellevte time faldt brikkerne på plads , d.v.s. at nu da Mark S. havde lavet aftale med en anden kører måtte en "ny" findes . I stedet trådte en meget "grøn" Sander Deick til . "grøn" som i han skulle "bare" have Go fra KNAF ,den Hollandske motorsportsunion til at få den fornødne licens til at deltage i et løb af denne kaliber . Bevilget - under forudsætning af en bestået "medical test" - og modtaget 48 timer før gennemkørsel af prøver torsdag . Bil til gennemkørsel blev afhentet fra et tvivlsomt værksted 2 timer inden udlevering af gennemkørselsmateriale , efter et værkstedsbesøg der strakte sig over en måned. servicefolk blev fundet lokalt , således kunne man nyde den "luksus" at have de samme folk med på holdet for tredje løb i træk . Peugeot 106 S16 kørte generelt som smurt . Noter faldt IKKE altid lige godt men sikkert er det ad Sander deick`s indlæringskurve nærmest steg lodret opad over weekendens 15 hastighedsprøver .

Resultat : 42 gen. 7 klas. og en stolt 2.kører der nu kan skrive hellendoorn 2018 på sit CV og for så vidt angår Henrik Munk Hansen X 10

. Så hvad angår det indledende spørgsmål - Ja det kunne man godt.

Henrik Munk Hansen onboard Hellendoornrally 2018

 Beuseberg II (in dark)

KP : Notter III (in dark )

KP : Hellendoorn I

KP : Almelo I